Shoplog

zaterdag, juli 09, 2016

Heey! Ik ben laatst naar het winkelcentrum bij mij in de buurt geweest en daar heb ik een paar dingen gekocht. Ook ben ik met de klas naar Amsterdam geweest en ik ben de dag er na nog met Naomi naar Groningen geweest. Ik heb o.a wat dingen gekocht bij Zara, Bershka en Douglas. Ik ga er niet veel over vertellen maar ik laat de foto's zien en ik zet er de prijs bij.
In het winkelcentrum bij mij in de buurt kocht ik make-up bij Trekpleister en Kruidvat.

Trekpleister:

Catrice make-upsetje: €8,99
Iheartmakeup brows kit: €2,99

Catrice make-upsetje:

Catrice allround contouring palette: €3,99
Catrice glam & doll false lashes mascara 010: €3,99
Catrice blush artist shading palette 030 Rock'n'Rose: €4,59
Catrice highlighting eyeshadow 020 Rosefeller Center: €2,89

Catrice gel like 2 in 1 base & topcoat: €2,99
Catrice ultimate nail lacquer 107 Robinson Coralsoe: €2,99
Catrice smokey matt powder liner 010: €3,99
Catrice luminous lips 170 The Wizard Of Orchidz: €3,99

Dit setje is niet altijd verkrijgbaar.

Iheartmakeup brows kit:

Het wenkbrauwkitje heeft 3 bruintinten en een wenkbrauwprimer.
Ook deze is niet altijd verkrijgbaar.

Kruidvat:

Catrice made to stay highlighter pen: €3,89
Essence longlasting lipstick 21 Très Chic: €2,39

In Amsterdam ben ik naar Douglas, Bershka en Lush geweest.

Douglas:

NYX soft matte lip cream 08 San Paulo: €7,50
NYX soft matte lip cream 01 Amsterdam: €7,50

Ik kreeg nog 25% korting, dus kocht ik ze voor €5,65 per stuk.

Bershka:

Kokerrok: €9,99

Lush:


Lush is echt een geweldige winkel! In de winkel ruikt het zooo lekker! Ik kocht er drie dingen:
Sakura: €4,95

Sex Bomb: €4,95
 
Ickle Robot: €2,95

Ook krijg je er altijd een boekje bij waar alle producten in staan.

In Groningen ben ik naar Zara, Bershka, H&M, Kruidvat en Etos geweest.

Zara:


Ik kocht een jurk met een open schouder. Hij was afgeprijsd van €15,95 voor €7,99.
Zara woman summer edition eau de toilette 15 ml: €2,99

Bershka:

Korte broek: €12,99

H&M:

Zwarte t-shirt: €9,99

Ook verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Kruidvat:

MUA makeup academy lipstick shade 14: €2,50
MUA makeup academy lipstick shade 7: €2,50

Bij MUA was het 1+1 gratis, dus ik heb 2 lipsticks voor €2,50.

Etos:

Makeup Revolution lipstick Divine: €1,99
Makeup Revolution lipstick Nude: €1,99

Dit is alles wat ik heb gekocht. Ik vond het superleuk in Amsterdam en Groningen. Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden!

Liefs

You Might Also Like

0 reacties