BACK TO SCHOOL SHOPLOG

zaterdag, augustus 20, 2016

Heey! Over een week moet ik alweer naar school. Daarom heb ik al al mijn schoolspullen gekocht. Ik heb nog geen schooltas, want ik kan nog niet echt een leuke vinden. Het leek me leuk om een back to school shoplog te doen.

Ik heb schoolspullen gekocht bij de Action en Hema. Ook heb ik alvast spulletjes gekocht voor mijn portfolio. Ik wil graag na dit jaar, als ik mijn examen haal, een opleiding fotografie doen. Dus daar heb ik alvast wat dingen voor gekocht zodat ik al mijn foto's kan laten zien.

Action:


Etui: €0,79


Grijze potloden: €0,49


Balpennen: €0,89


Lijmstift: €0,85


Gummen: €0,49


Puntenslijpers met gum: €0,65


Markeerstiften: €0,89


Etiketten: €0,29


Agenda: €0,89


Deze schriften hebben in één pakje 5 schriften en daar zitten twee verschillende soorten in. Dit zijn de andere schriften die in het pakje zitten:


Kleine schriftjes: per pakje €0,89


Ik dacht dat deze hetzelfde was als het andere pakje, maar hier zitten maar drie in. Oepss..

Kleine schriftjes: €1,29


Notitieboekje: €0,99


Notitieboekje (ik gebruik hem gewoon als schrift): €0,99


Grote schriften lijntjes: per stuk €0,39


Grote schriften ruitjes: per stuk €0,39


Grote collegeblokken lijntjes/ruitjes: per stuk €0,79


Snelhechters: €0,89


Deze schriften kun je kopen in een pakje van drie.

Grote schriften lijntjes: €0,75


Passer: €0,69


Grijs kaftpapier: per stuk €0,55


Dit is een etui, maar ik wil er make-up in doen die ik mee naar school wil nemen. Zoals concealer.

Etui: €0,99

Voor mijn portfolio


Designblokken klein: per stuk €0,55


Designblokken groot: per stuk €1,99


Fototape: per stuk €0,35

Hema


Deze schaar had ik nog van vorig jaar.

Schaar: €1,00


Deze rekenmachine kocht ik in de eerste op vanDijk.nl maar volgens mij kun je hem ook bij de Hema kopen.

Rekenmachine: €9,99


Harde geodriehoeken: per stuk €0,50


Ik vind de collegeblokken van Hema heel fijn om samenvattingen in te schrijven!

Collegeblok lijntjes: €3,00

Voor mijn portfolio


Groot schrift zonder lijntjes/ruitjes: €3,00


Fotohoekjes: €2,75


Fotohoekjes doorzichtig: per stuk €1,50

Dit is wat ik allemaal gekocht heb voor school.

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties