Review catrice velvet matt lipcream

zaterdag, augustus 06, 2016

Heey! Ik was laatst naar Kruidvat geweest en daar zag ik nieuwe producten van Catrice. Ik nam twee Velvet matt lipcreams mee omdat ik eigenlijk nog velvet matt lipcreams gehad heb en het me dus leuk leek om het een keer te proberen. Het leek me leuk om ze te reviewen! Op het laatst heb ik nog even wat te vertellen over het volgende artikel, maar eerst de review!

Ik kocht ze in twee kleuren:

Catrice velvet matt lipcream 030 Hazel-Rose Royce €3,59
Catrice velvet matt lipcream 020 Rose Your Voice! €3,59
 De borsteltjes zijn flexibel, daardoor is het makkelijker en fijner om de lipcream aan te brengen. De lipcream ruikt best wel zoet. Ik vind niet erg, maar ik weet niet of iedereen het wel lekker vind ruiken.
De kleuren lijken best veel op elkaar, maar wanneer je ze swatcht zie je toch wel wat verschil.
030 is een donkere roze kleur en 020 is meer een peach-roze kleur. De swatches zijn goed gepigmenteerd.
Op de lippen lijken de kleuren toch wel weer erg op elkaar. Toch zie je dat 020 wat lichter is dan 030. Op camera komt het alleen niet zo goed over en lijken ze dus heel erg op elkaar.

020 Rose Your Voice!

030 Hazel-Rose Royce
De lipcreams zijn op de lippen ook heel goed gepigmenteerd. Ze doen er alleen wel lang over om matt op te drogen. Ook geven ze heel erg af. Ik vind het fijn om daarom nog een transparante poeder over de lipcream aan te brengen zodat het niet afgeeft.

Ik vind ze best fijn en de kleuren vind ik heel mooi! Ik raad het wel aan, maar ik zou er wel een transparante poeder overheen doen. Verder is de pigmentatie heel goed!

Liefs!

Ps.  Ik ga waarschijnlijk volgende week op vakantie! Ik ga een paar dagen weg en ik ga daar veel foto's maken! Dat artikel komt waarschijnlijk over twee weken op mijn blog. Ik weet niet of het me lukt om volgende week zaterdag een artikel te plaatsen, omdat ik niet weet of ik op de camping wifi heb. Maar ik ga het proberen!

You Might Also Like

0 reacties