Update

zaterdag, augustus 13, 2016

Ik wil jullie even een kleine update geven. Ik ga jullie wat vertellen over mijn haar, welke kleur mijn haar nu is en waarom. En ik ga jullie vertellen waarom ik niet op vakantie ben en daarom het volgende artikel ook niet over mijn vakantie gaat.

Jullie dachten dat ik nu op vakantie was, maar dat is dus niet zo.
Met mijn oma gaat het de laatste week niet zo goed. Ze moest bloedprikken en ze moest toen ineens naar het ziekenhuis en daar ligt ze nu nog steeds. Ze word alweer een beetje beter, maar we willen niet op vakantie gaan terwijl zij in het ziekenhuis ligt. Daarom hebben we besloten om daar nog even mee te wachten. Wanneer mijn oma weer naar huis kan en ze zich goed voelt, gaan we misschien nog een paar dagen ergens naar een camping. Maar dat is nu nog even afwachten..

In één van mijn vorige artikels vertelde ik ook dat ik mijn haar wou laten uitgroeien zodat ik weer mijn eigen haarkleur terug kreeg. De uitgroei werd heel lelijk en toen besloot ik om blonde highlights in mijn haar te doen zodat de uitgroei mooier zou gaan uitgroeien.

Dit was dus niet zo..

Er kwamen lelijke strepen in mijn haar en in de zon had mijn haar een rode glans. Ik vond het echt superlelijk. Daarom heb ik mijn haar weer donkerbruin geverfd. Ik heb een chocolade bruine kleur gebruikt zodat mijn haar niet groen zou worden.

Het is gelukt!! Ik ben er echt heel blij mee nu en ik wil deze kleur nu ook houden. Ik vind blond haar ook niet zo mooi bij mij staan, ook al is het mijn natuurlijke kleur, ik heb liever bruin haar.

Nu weten jullie waarom ik niet met vakantie ben en wat ik met mijn haar gedaan heb.

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties