100 vragen die niemand ooit aan je stelt

zaterdag, september 17, 2016

Heey!

Het leek me leuk om weer eens een soort van TAG te doen. Ik heb deze lijst met 100 vragen die niemand ooit aan je stelt op internet gevonden (ik weet niet precies meer waar) en ik vond het wel leuk om alles te beantwoorden. Sommige vragen zijn een beetje raar maar achh.. dat maakt niet uit. Veel plezier met het lezen van dit artikel!

1.    Slaap je met je raam open of dicht?
Licht eraan. Als het warm is doe ik het raam open en als het koud is doe ik het raam dicht.
2.   Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Jaa!
3.   Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Ingestopt
4.   Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee haha
5.   Gebruik jij post-it notes?
Ja! Ik vind het heel handig als ik dingen nodig heb, om ze daar op te schrijven.
6.   Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja, ik vergeet altijd dat ik ze heb uitgeknipt!
7.   Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Oeei, ik denk dan door een zwerm bijen.
8.   Heb je sproeten?
Ja heel veel!
9.   Lach je altijd op foto’s?
Niet altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Dat mensen opscheppen
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Ik denk toen ik klein was wel
13. En gepoept??
Nee hahah
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Nee
15.  Bijt je op je pen?
Nee
16.  Kun je zeilen?
Dat heb ik nog nooit zelf gedaan
17. Hoe groot is jouw bed?
90x200
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Broederliefde- Mi No Lob
19. Mannen die roze dragen?
Jaa ik vind dat gewoon kunnen.
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Nopee
21. Wat is je minst favoriete film?
Ik zou het echt niet weten, maar ik hou sowieso niet van horrorfilms!
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Ehhmm... onder m'n huis denk ik
23.Wat drink je bij je avondeten?
Limonade
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik eet eigenlijk nooit kipnuggets
25. Wat is je favoriete eten.
Kibbeling!
26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Toscaanse Bruiloft
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Mama!
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee, ik vond dat nooit zo leuk
29. Heb je ooit geposeerd voor een schilder?
Nopee
30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Ik zou het echt niet weten Ik heb wel kaartjes voor mijn verjaardag gekregen in juli, maar wanneer ik voor het laatst een brief heb gekregen...
31. Ben je er vaak uitgestuurd op school?
Nee, eigenlijk nog nooit
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Ehh dat gaat een beetje moeilijk zonder rijbewijs, haha.
33. Wat heb je het liefste op brood?
Kaas!!
34. Favoriete broodje?
Croissant
35. Het lekkerste ontbijt?
Ik heb meestal gewoon een cracker met hagelslag
36. Hoe laat ga je naar bed?
Half 11
37. Ben je lui?
Op schooldagen wel, maar in het weekend ben ik dan weer moe van school.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Wij vierden geen carnaval
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Slang
40. Hoeveel talen spreek je?
3 (Nederlands, Engels en een klein beetje Duits)
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee, ik wil wel graag een abonnement op de Cosmogirl
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Ik heb geen verstand van voetbal
43. Kijk je altijd EK en WK voetbal?
Jaa dat kijk ik wel altijd!
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Idontknoww
45. Kijk je naar soaps?
Jaaa ik kijk altijd naar GTST!!
46. Heb je hoogtevrees?
Nopee
47. Zing je in de auto?
Jaa 
48. Zing je in de douche?
 Nee
49. Dans je in de auto?
Nopee
50. Ooit een pistool gebruikt?
Nee, hoe dan haha
51.  Wanneer ben je voor het laatst naar het buitenland gegaan?
Vorig jaar was ik naar Spanje toegegaan
52.  Vind je musicals stom?
Ja , ik houd er niet zo van
53.   Vind je kerst stressvol?
Niet echt, wij doen niet zo veel aan kerst
54.  Ooit Pierogi gegeten?
Ehhmm.. wat is dat?
55. Favoriete taart?
Mokka!!!!
56. Wat wilde je vroeger worden?
Dierenarts (nu niet meer)
57. Geloof je in geesten?
Nopee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Nee
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Ik gebruik geen vitaminepillen
60. Draag je slippers?
Alleen soms in de zomer
61.  Draag je een badjas?
Nee
62. Wat draag je in bed?
Een kort broekje met een t-shirt
63. Eerste concert?
Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest
64. Kruidvat, Etos of DA?
Kruidvat
65. Nike of Adidas?
Nike
66. Cheetos of Doritos?
Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten?
Gezouten pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nopee
69. Ooit danslessen gehad?
Nee, ik heb alleen op turnen gezeten 
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Geen idee, als hij het maar leuk vind en er genoeg geld mee verdient
71. Kan jij je tong oprollen?
Jaa
72. Ooit een spellingwedstrijd gewonnen?
Daar heb ik nooit aan meegedaan
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Nee
74.  Heb je recordable cd’s in huis?
Ja!
75. Heb je thuis een platenspeler?
Nopee, hadden mijn ouders wel
76. Brand je vaak wierook?
Nee
77. Ooit verliefd geweest?
Jaa
78. Naar welk concert zou je graag willen?
Van Beyoncé
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Nouu het wat geen concert, maar boef ging een klein optreden geven.
80. Hete thee of ijs thee?
Hete thee!
81.  Thee of koffie?
Thee, ik vind koffie echt niet lekker
82. Mars of Snickers?
Snickers
83. Hoeveel zwemdiploma's heb je?
Ik heb A,B,C
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Jaa
85. Ben je ergens allergisch voor?
Ik heb zomers hele erge hooikoorts
86. DJ of een Band op je bruiloft?
DJ
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Jaa ik deed altijd mee aan turnwedstrijden, en toen werd ik vaak 1e of 2e
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee, ben ik ook niet van plan
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Geen van beide
90. Kan je haken of breien?
Nopee
91. De beste plek voor een open haard?
In de woonkamer
92. Wil je trouwen?
Jaaaa!
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Ik hoop voor altijd!
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Geheeimm..
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Nee, maar ik word dan wel een beetje geïrriteerd, oepss
96. Heb je kinderen?
Nee gelukkig niet, haha
97. Wil je kinderen?
Weet ik nog niet, nu in ieder geval nog niet!
98. Wat is je favoriete kleur?
Roze/kaki 
99. Hoe wil je begraven worden?
Daar wil ik nog niet over nadenken!
100. Wat is je favoriete serie?
Orange is the new black!!!!! Ik vind dat echt een hele leuke serie!

Ik vond het erg leuk om deze vragen te beantwoorden! Je kunt zelf natuurlijk ook deze vragen beantwoorden!

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties