Review Belweder lippenbalsems

zaterdag, oktober 01, 2016

Heey! Ik kreeg een pakketje opgestuurd van Belweda. Dit is mijn allereerste pakketje die ik opgestuurd heb gekregen! Superleuk! Ik heb een aantal lippenbalsems gekregen, waar ik heel benieuwd naar ben! Let's try!

De lippenbalsems doen me denken aan de EOS lippenbalsems. De lippenbalsem zit in een ronde verpakking, ook de lippenbalsems zijn rond, net zoals de EOS lippenbalsems.
Ik heb er 5 gekregen, dit zijn ze ook allemaal! Ik kreeg ze in leuke kleurtjes, ze zien er sowieso al heel leuk uit!
Op de achterkant staat geen naam, maar er staat wel tot wanneer de lippenbalsems houdbaar zijn. Ik vind dit heel erg handig!
De lippenbalsems hebben ook een plastic hulsje. Ik vind dit heel handig, want zo komen er geen bacteriën bij en blijft het hygiënisch.
De lippenbalsems zelf hebben een ander kleurtje dan de verpakking. Deze kleurtjes zien er ook heel leuk uit. Één lippenbalsem geeft een kleurtje, maar de rest niet.
Ik heb zelf ook de lippenbalsems van W7, maar ik vind deze van Belweder veel handiger! De lippenbalsems van Belweder zijn iets puntiger, waardoor het veel makkelijker is om aan te brengen.
Dit zijn de lippenbalsems:
Lippenbalsem met zwarte bessenolie, sheaboter en Q10. Hij geeft een lichte glans en het m'n lippen voelden na gebruik lekker verzorgd aan.
Lippenbalsem met panthenol, vitamine E en aloë-extract. Het is een verzorgende en beschermende balsem en hij geeft veel glans!
Lippenbalsem met veel antioxidanten zoals vitamine C,E en bètacaroteen. Deze balsem geeft een lichte subtiele glans en maakt mijn lippen heerlijk zacht.
Lippenbalsem met veel plantaardige ingrediënten zoals citroenmelisse, groene thee extract en propolis. Ik merk niet veel van de citroen, maar mijn lippen voelden heel verzorgd aan! Hij beschermt ook heel goed tegen de kou.
Revilatiserende lippenbalsem met SBF 10 en een lichte gloss. De kleur is heel subtiel, maar wel heel mooi, hij voelt ook erg zacht aan.

Ik vind de lippenbalsems heel erg fijn! Ze brengen heel gemakkelijk aan omdat ze iets puntiger zijn en ook omdat ze fijn uitsmeren. Ze verzorgen mijn lippen heel goed en mijn lippen worden er heel zacht van! 

Op de achterkant van de doosjes staan nog meer voordelen over de lippenbalsems. Ik heb geen enkel negatieve opmerking over de lippenbalsems, want ik vind ze heel erg fijn!

Ik raad ze zeker aan om te bestellen!

Bestellen kun je via de site van Belweder, je kunt hier klikken om naar de site toe te gaan.
Ze kosten per stuk €5,95
Liefs!

You Might Also Like

0 reacties