Decubal handcrème

zaterdag, november 05, 2016

Heey! Ik kreeg laatst een pakketje binnen van Decubal. Ik heb nog nooit producten van Decubal geprobeerd, dus ik vond het hartstikke leuk om weer eens iets nieuws te proberen! Ik heb het merk volgens mij nog nooit in de winkels zien liggen, maar ik ben benieuwd!

Het product kwam binnen in een hele mooi koker! Dit vind ik echt heel origineel en heel erg leuk.
Ik kreeg een handcrème! Ik kan echt niet genoeg handcrèmes hebben, want in de winter heb ik meestal best wel droge handen, dus is een handcrème echt onmisbaar.
Eerst even wat informatie over het merk Decubal. Decubal verkoopt natuurlijke producten zonder parfum en parabenen. Ze hebben verzorgende producten voor de droge en gevoelige huid.
In alle producten zitten veel huideigenvetten (lipiden). Ze gebruiken ook veel verzorgende oliën en natuurlijke vetten in hun producten.
Ik vind het heel fijn dat er geen parfum en parabenen in zitten, want je huid kan er snel op reageren als je een gevoelige huid hebt.
Decubal handcrème 75 ml: €5,99 ; te koop bij Holland & Barrett en www.Decubal.nl

Dit is wat er op de achterkant van de handcrème staat:

Decubal handcrème is speciaal ontwikkeld om droge handen weer zacht en soepel te maken. De verzorgende crème is verrijkt met hyaluronzuur zodat de huid optimaal word gehydrateerd.
Door de toevoeging van glycerine wordt de huid weer heerlijk zacht en soepel. De handcrème is prettig in gebruik en wordt snel door de huid opgenomen zonder een vettig gevoel achter te laten.

  • Met  23% lipiden (huideigenvetten)
  • Met vitamine E als natuurlijk antioxidant en glycerine voor een intense hydratatie.
  • Soja olie voorkomt uitdrogen en houdt de huid soepel.
Gebruik:
Breng de crème aan op de handen en laat deze intrekken. Indien nodig meerdere malen per dag aanbrengen.

Nouu.. tijd om het te testen!
Natuurlijk heb ik weer te veel op mijn hand gedaan... oeps. De handcrème is niet te dik, maar ook niet te dun. Hij is makkelijk om aan te brengen en trekt snel in. Dat vind ik altijd wel belangrijk, want anders moet je eerst een hele tijd wachten voordat je weer iets kunt doen omdat de handcrème nog niet is ingetrokken.

De handcrème heeft niet echt een geur, het is gewoon een standaard handcrèmegeur (noem je dat zo? haha), maar dat vind ik wel fijn. Ik houd enorm veel van lekkere zoete geuren, maar soms vind ik het ook wel fijn om een lekkere neutrale crème te gebruiken.

Mijn mening? Ik vind het echt een geweldige handcrème! Hij trekt snel in en is lekker neutraal. De verzorgende oliën maken mijn handen zo enorm zacht! Heerlijk! Ik kan niet wachten om nog meer producten van Decubal te testen!

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties