Batiste Droogshampoo

zondag, december 11, 2016

Heey! Ik kreeg een pakketje opgestuurd van Batiste. Ik heb twee mini droogshampoos gekregen. Ik gebruik bijna elke dag droogshampoo, ik vind het daarom heel leuk om weer nieuwe droogshampoos te testen. Droogshampoo helpt heel goed als je haar een beetje vettig is en het zorgt voor volume.

Ik heb twee soorten mini droogshampoos gekregen. Ik vind mini's altijd heel handig om mee te nemen als je bijvoorbeeld een weekendje weg gaat of natuurlijk om mee te nemen in je tas. Je kunt ze in de winkel ook kopen als mini droogshampoo, maar ook zijn er grote droogshampoos te koop.
Ik kreeg ze in de geuren Blush en Tropical. Ook kreeg ik er een heel leuk sleutelhangertje bij in de vorm van een kleine borstel! Heel erg leuk!

Blush

Als eerst is de geur niet echt iets voor mij, maar iemand anders kan de geur natuurlijk wel heel lekker vinden. Wel zorgt de droogshampoo ervoor dat mijn haar niet meer zo vettig is. Mijn haar is best wel moeilijk om er volume in te brengen, maar deze droogshampoo geeft toch wel een beetje effect! Bij andere mensen zal er wel meer volume zijn dan bij mij.

Batiste droogshampoo floral & fruity blush 50 ml: o.a te koop bij Douglas: (nu met 10% korting) €1,95

Tropical

Deze droogshampoo bevat kokos. Ik vind niet alle kokosgeuren heel lekker, maar deze ruikt echt super! Net zoals bij Blush zorgt hij ervoor dat mijn haar niet meer zo vettig is en geeft het volume.

Batiste droogshampoo coconut & exotic tropical 50 ml: o.a te koop bij Douglas: (nu met 10% korting) €1,95

Voor:


Na:


Ik vind dat de droogshampoos heel goed hun werk doen! Mijn haar is niet meer vettig en het geeft volume. Tropical vind ik heel lekker ruiken, maar Blush niet zo heel erg. De geuren blijven ook een tijdje in mijn haar hangen, wat ik heel erg lekker vind bij Tropical!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties