Shoplog Action en Kruidvat

zondag, december 04, 2016

Heey! Ik heb eindelijk weer eens een shoplog voor jullie. Het is al best wel lang geleden toen ik mijn vorige shoplog plaatste, dus het werd weer eens tijd. Ik heb deze spulletjes niet in één keer gekocht, maar de laatste 1/2 maanden. Ik heb wat dingetjes bij de Action en bij de Kruidvat gekocht. Veel plezier met lezen!

Het meeste van wat ik gekocht heb, heb ik al een keer eerder gekocht. Maar ook heb ik wat nieuwe dingetjes gekocht die je vast nog in een review op mijn blog zal lezen binnenkort!

Action


Een beetje saai, maar wattenschijfjes heb ik altijd nodig!

Bella duo cotton 80 wattepads: €0,89


Mijn tandpasta was op, dus nam ik weer een nieuwe tandpasta mee. Deze heb ik al een keer eerder gehad en hij beviel mij heel goed!

Oral B 123 tandpasta 75 ml: €0,79


Ook mijn Listerine was op. Normaal heb ik een veel grotere, maar deze kleine vond ik eigenlijk veel handiger.

Listerine total care enamel guard mouthwash 250 ml: €1,49


Deze showergel zag er zoo leuk uit! Op de dop zit een diamant en de geur is heel lekker!

Cloud11 Silver bath & shower gel 600 ml: €0,49


Mijn facewash was bijna op, dus nam ik weer een nieuwe mee. Deze gebruik ik altijd onder de douche om mijn make-up er af te halen en hij werkt heel erg goed!

Alvira skin essentials cleansing face wash 150 ml: €1,39


Deze micellair water gebruik ik ook heel erg vaak, Hij zorgt ervoor dat mijn make-up er helemaal af gaat.

Aq micellair cleansing water 250 ml: €1,39


Ik kan niet genoeg parfum hebben, dus toen ik deze rook nam ik hem meteen mee! Hij ruikt heel lekker fris en bloemig.

Figenzi Marsela eau de parfum 100 ml: €1,59


Hier ben ik echt ontzettend benieuwd naar!! Binnenkort komt er een review over.

Your make-up collection shape & blush palette: €1,99


Action heeft sinds kort ook weer een nieuw make-up merk. Ik weet niet of dit merk ook zal blijven, maar ik ben heel erg benieuwd! Hier kun je ook een review van verwachten.

db blush blushed cheeks peach 026: €0,99

Kruidvat


Dit product is zo ontzettend fijn! Ik gebruik hem altijd na het afhalen van mijn make-up om mijn gezicht te reinigen en de laatste restjes make-up er af te halen.

Kruidvat originals rozenwater 300 ml: €1,99


Mijn haarlotion was bijna op en ik kocht natuurlijk deze haarlotion weer. De zwitsal haarlotion maakt mijn haar heel erg zacht en verzorgd het ook heel goed.

Zwitsal goedemorgen haarlotion 200 ml: €2,49


Normaal haal ik mijn oogmake-up er af met een oog make-up reiniger met olie basis, maar het leek mij ook een keer leuk om een andere te proberen, dus ik nam deze mee. De tweede was 50% korting, dus ik nam er twee mee.

Kruidvat oog make-up reiniging lotion 150 ml: €0,99


De me&me umbrella collectie is eigenlijk alweer voorbij, maar bij een filliaal bij mij in de buurt hadden ze de collectie nog, dus ik nam een leuk nagellakje mee!

Essence me&me umbrella rain boots nail polish 02 I love rainy days: €1,99


Ik had dit kwastje nodig voor een cream contour palette die ik waarschijnlijk nog ga reviewen.

Essence concealer brush: €1,59


Als laatste mijn geweldige concealer van catrice! Deze concealer is echt super en sinds dat ik deze gebruik wil ik geen andere concealer meer.

Catrice liquid camouflage high coverage concealer 010 porcellain: €3,59

Dit is alles wat ik de laatste tijd heb gekocht. Van een paar producten kun je dus nog een review verwachten op mijn blog!

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties