Maybelline Great Lash Black Waterproof Mascara (+winactie uitslag)

zondag, januari 01, 2017

Heey! Ik had een nieuwe mascara nodig en het leek mij leuk om weer eens iets anders te proberen. Ik heb nog nooit eerder een mascara van Maybelline gehad, dus ook een nieuw merk om te testen!

Eerst gebruikte ik mascara's van Essence en Hema, maar mijn wimpers gingen toch aan elkaar plakken. Gelukkig ging het niet echt klonteren, want dat is echt verschrikkelijk. Hopelijk laat deze mascara mijn wimpers niet aan elkaar plakken!
Ik koos voor de waterproof versie, want ik gebruik altijd waterproof mascara's. Ik vind ze veel fijner, want ze lopen niet uit en blijven veel langer zitten.

Ik vind de verpakking van deze mascara er heel leuk uit zien met dat roze en groen. Ook de letters passen goed bij de verpakking. Op de verpakking staat dat je wimpers veel volume krijgen, dus dat zullen we zien!
Het borsteltje ziet er heel fijn uit. Er komt wel een beetje een sterke geur vanaf, maar dat is verder niet heel erg vind ik.

Maybelline Great Lash Black Waterproof Mascara 12,5 ml: €7,99 o.a te koop bij Kruidvat

Waauw! Mijn wimpers hebben veel meer volume en haalt mijn wimpers goed uit elkaar! Mijn wimpers zijn van zichzelf al best wel aan elkaar geplakt, maar deze mascara zorgt ervoor dat dat niet meer zo is. De mascara brengt goed aan en ik kan overal in elk hoekje bij. De mascara is gelukkig goed zwart, want sommige mascara's zien er een beetje grijzig uit, maar deze niet!

De mascara blijft lang zitten en na een regenbui is het niet uitgelopen, dus hij is echt waterproof!

Oja, ik doe trouwens geen mascara op mijn onderste wimpers, want dat ziet er niet zo mooi uit bij mij en dan krijg ik van die lelijke zwarte klodders op mijn wimpers (ik kan mijn onderste wimpers niet zo goed, haha.

Conclusie: Ik vind de mascara echt geweldig. Deze is zeker een aanrader!

(Winactie uitslag! : Rosa Vaas heeft de winactie van de haaraccessoires van Zenner gewonnen! Gefeliciteerd!)

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties