Shape & blush palette your make-up collection

zaterdag, januari 14, 2017

Heey! Dit product ligt al een tijdje in de Action, dus heel veel van jullie hebben hem vast al gezien. Toen ik dit zag liggen, was ik heel nieuwschierig. Ik nam het palette meteen mee, dat kon ook wel voor die prijs!

Het palette is nieuw bij de action, niet van het merk Max & More, maar het hoort volgens mij wel bij dat merk. In het palette zitten 8 kleuren. 4 blushes, 2 poeders en 2 bronzers. Ik was het meest benieuwd naar de 2 bronzerkleuren. Ik hoopte dat de kleuren niet oranje zouden zijn.

Shape & blush palette your make-up collection: €1,99 te koop bij Action

De binnenkant is van plastic en is niet goed vastgelijmd. Daar moet je wel mee uit kijken, want het kan er uit vallen.
De kleuren zien er heel goed uit op de swatches! Heel gepigmenteerd, maar ik merk al wel dat de poeders heel korrelig zijn. Ik hoop niet dat dat ook om mijn gezicht zo is.

Als eerst heb ik de 2e kleur van de poeders aangebracht. De kleur is een beetje geel, ik vond het wel een beetje op een bananapoeder lijken, dus ik bracht hem aan onder mijn ogen. Ik vind hem heel fijn!

Daarna heb ik de bronzer aangebracht. Ik heb eerst de donkere kleur aangebracht en daar de lichte kleur overheen gedaan. De bronzers blenden heel goed en geven veel kleur af! Ik vind de bronzer echt geweldig!

Ik heb de 2e kleur van de blushes aangebracht, omdat ik die op de swatches het mooist vond. Hij geeft meteen heel veel kleur af, waardoor je wangen helemaal roze worden. Het is niet heel goed te blenden. Ik heb er heel lang over gedaan om de kleur nog een beetje mooi te krijgen, maar ik vind de blush niet zo fijn.
Ik ben best wel tevreden over dit palette! Jammer van de blush, maar de bronzer en de (banana) poeder vind ik heel erg fijn!

Liefs!





You Might Also Like

0 reacties