Beebeecosmetics-Makeupactie

zaterdag, februari 11, 2017

Heey! Ik heb een tijdje geleden een abonnement op Makeupactie gehad. Ik had een abonnement voor 3 maanden genomen. De eerste maand kost maar €1,- en de maanden daarop €5,99. Je krijgt dan iedere maand één product van Beebeecosmetics. Je betaald dan €5,99 voor een product dat veel meer geld kost op de site van Beebeecosmetics.

Je weet niet wat je per maand krijgt, maar het is altijd een make-upproduct van Beebeecosmetics. Je kunt na 3 maanden opzeggen en daarna op ieder ander moment kun je ook opzeggen. Ook kun je op de site aangeven wat voor kleur huid je hebt en welke kleuren je het mooiste vind. Heel handig!

Ik heb als eerst een wenkbrauwpoeder gekregen, toen een poeder en daarna een matte lipgloss. Voor de wenkbrauwpoeder heb ik dus €1,- betaald en voor de andere twee producten heb ik €5,99 betaald.

Wenkbrauwpoeder
Op de achterkant staat dat je het nat moet gebruiken, maar ik heb dat niet gedaan.
Wauw! Het is precies de goede kleur. Ik heb hem één keer over mijn arm heen gedaan en hij dekt meteen heel erg goed! Wel is hij een beetje poederig.
Het is precies de goede kleur! Ik heb geen gaten in mijn wenkbrauwen en hij is gelukkig niet poederig wanneer ik het product op mijn wenkbrauwen gebruik. Ook blijft hij erg lang zitten.

Makeupactie: klik hier

beebee eyebrow powder 403 smokey: €21,75 klik hier

Compact powder

De kleur ziet er al heel gelukkig al heel goed uit. De poeder ruikt zo ontzettend lekker!
Op de swatch ziet de kleur er ook heel goed uit en de poeder is goed gepigmenteerd.

Makeupactie: klik hier

beebee compact powder 502: €21,95 klik hier

Matte lipgloss
Ik vind de kleur echt prachtig! Ik vind het ook heel fijn dat het een matte lipgloss is, want ik draag meestal matte lipgloss.
Waaauuww! Wat een mooie kleur. Hij is mega goed gepigmenteerd.

Makeupactie: klik hier

beebee mattique lipgloss dolce vita: €19,95 klik hier

De matte lipgloss is wel wat lichter dan dat hij was op de swatch, maar hij is nog steeds supermooi! Je moet hem even deppen met een tissue om hem mat te maken en dat lukt mega goed! De matte lipgloss blijft ook heel goed en lang zitten.
De compact powder is ook geweldig. Wel een beetje poederig, daar moet je wel mee uitkijken. De poeder heeft een hele goed dekking en hij matteert mijn gezicht heel goed.

Ik ben helemaal tevreden over de producten!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties