Therme Dutch Glory Shower Scrub

zaterdag, februari 25, 2017

Heey! Therme heeft weer een nieuwe lijn uitgebracht: Dutch Glory. De lijn bestaat uit 5 heerlijke producten. Ik kreeg de Dutch Glory Shower Scrub in de geur milk en tulip opgestuurd om voor jullie te testen. Ik ben erg benieuwd!

De verpakking vind ik er al heel leuk uitzien! Het is een groot product en het bevat 200 ml. Je kan er dus heel lang meedoen.
Informatie uit het persbericht:

Twee keer per week scrubben kan de doorbloeding van je huid stimuleren waardoor je huid zachter en stralender wordt. De heerlijke zachte en verzorgende Dutch Glory Shower Scrub verwijdert op milde wijze dode huidcellen en voedt de huid met melk-en tulp extracten. Dit alles met een heerlijke bloemige geurbeleving maakt je douchesensatie een ware Hollandse droom.

Therme Dutch Glory Shower Scrub milk & tulip 200 ml: €8,99 o.a te koop bij Kruidvat

Achterkant verpakking:

Dutch Glory Shower Scrub verwijdert dode huidcellen en maakt de huid zijdezacht. Geniet van de heerlijke bloemige geurbeleving en laat de huid optimaal voeden.

Masseer de scrub over de natte huid en spoel het vervolgens af.

Combineer met Dutch Glory Shower Milk en Whipped Cream voor een extra verzorging van de huid.

Ik heb de andere twee producten niet, dus dat kan ik niet testen, maar ik kan natuurlijk het product zelf wel heel goed testen.
De geur is heerlijk!! Een hele lekkere bloemige geur (tulp). De scrubkorreltjes zijn gelukkig niet mega groot, wat ik heel fijn vind.

Het maakt je huid zoals beloofd heel erg zacht en de geur blijft heel lang op je huid zitten. Ik zal deze scrub zeker heel vaak gebruiken! Hij verzorgt ook heel goed en ik heb ook het gevoel dat hij de dode huidcellen verwijdert. Het is een heel fijn product!

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties