Kruidvat Handcrèmes

zaterdag, maart 04, 2017

Heey! Van Kruidvat mocht ik 3 handcrèmes van de vernieuwde lijn testen. De vernieuwde lijn bestaat uit 5 handcrèmes. Dit zijn best wel grote verpakkingen, wat ik heel handig vind, omdat handcrèmes bij mij best wel snel op gaan. Ik vind handcrèmes echt geweldig en vooral in deze koud tijd.

Caring handcrème
Achterkant verpakking:

Kruidvat handcrème caring is een handcrème met voedende ingrediënten en een warme vanillegeur die de huid heerlijk zacht laat aanvoelen. De rijke formule met vanille-extract en huidconditionerende shea butter is speciaal ontwikkeld om de huid eens goed te verwennen. Bovendien beschermt de handcrème de huid tegen uitdrogen. Wordt snel door de huid opgenomen.

Gebruiksaanwijzing: Breng een kleine hoeveelheid aan op de handen en masseer totdat de crème volledig is ingetrokken. Herhaal dit naar behoefte enkele malen per dag, vooral nadat de handen in contact zijn gekomen met water.
De handcrème heeft de geur warm vanilla & shea butter. Ik vind niet altijd vanille heel lekker ruiken, maar deze combinatie vind ik heel erg lekker. De handcrème is voedend en geschikt voor alle huidtypes.

De handcrème smeert goed uit en droogt snel, dat vind ik heel erg fijn. De handcrème verzorgt goed en mijn handen voelen heel zacht na gebruik. De geur blijft ook heel lang hangen!

Kruidvat caring handcrème 100 ml: €1,99 te koop bij Kruidvat

Silk handcrème
Achterkant verpakking:

Kruidvat handcrème silk is ontwikkeld om de huid van de handen zo zacht als zijde te laten aanvoelen en subtiel te laten glanzen. Deze handcrème met macadamia-olie helpt de huid te hydrateren en verzorgen. Geeft de huid meer veerkracht. Wordt snel door de huid opgenomen.

Gebruiksaanwijzing: Breng een kleine hoeveelheid aan op de handen en masseer totdat de crème volledig is ingetrokken. Herhaal dit naar behoefte enkele malen per dag, vooral nadat de handen in contact zijn gekomen met water.
De handcrème heeft de geur macadamiaolie. Wat een heerlijke geur! De handcrème geeft een zijdezachte huid en is geschikt voor alle huidtypes.

De handcrème geeft een hele mooi lichte glans op de huid! Dit is jammer genoeg niet zo goed te zien op camera, maar het is heel mooi! Ook deze handcrème smeert goed uit en de geur blijft heel lang hangen. Mijn handen voelen zoals beloofd ook zijdezacht aan.

Kruidvat silk handcrème 100 ml: €1,99 te koop bij Kruidvat

Intensive handcrème
Achterkant verpakking:

Kruidvat handcrème intensive hydrateert en verzacht de huid van de handen door de hoge concentratie intensief hydraterende bestanddelen. Een beetje van deze geconcentreerde crème met urea en aloë vera is voldoende om de handen weer zacht en soepel te laten aanvoelen. Ook te gebruiken als wekelijks crèmekuur.

Gebruiksaanwijzing: Breng een kleine hoeveelheid aan op de handen en masseer totdat de crème volledig is ingetrokken. Herhaal dit naar behoefte enkele malen per dag, vooral nadat de handen in contact zijn gekomen met water.
De handcrème heeft de geur aloe vera. Dit is een hele lekkere frisse geur. De handcrème bevat 5% urea en hydrateert en verzacht de huid. De handcrème is geschikt voor de droge en gevoelige huid.

De handcrème heeft een dikkere substantie dan de andere twee handcrèmes. Toch smeert de handcrème goed uit en de geur blijft net zoals bij de andere twee handcrèmes lang zitten.

Kruidvat intensive handcrème 100 ml: €1,99 te koop bij Kruidvat

De handcrèmes ruiken allemaal ontzettend lekker! De verpakkingen vind ik er ook heel leuk uitzien door de verschillende kleuren die ze hebben. Ze verzorgen mijn handen heel goed en mijn handen zijn heel erg zacht na gebruik. De handcrèmes zijn heel betaalbaar en ik ben heel blij dat de geur zo lang blijft zitten. Dit is met de meeste handcrèmes niet zo, maar deze handcrèmes gelukkig wel! Ik vind het geweldige handcrèmes.

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties