Nonique Vochtinbrengend Douchegel & Bodylotion

zaterdag, april 22, 2017

Heey! Ik kreeg van Nonique twee producten uit de vochtinbrengende lijn om voor jullie te testen. Ik had al een keer een artikel geschreven over producten van Nonique en dat waren producten uit de Extreme Energie lijn. Ik vond die producten heel erg fijn, als je dat artikel wilt lezen kun je hier klikken. Ik ben ook heel benieuwd naar deze producten!

Douchegel
Informatie: De natuurlijke Vochtinbrengende Douchegel met Biologische Noni, BIO Aloë Vera, BIO Olijfolie, en BIO Avocado-olie ruikt naar verse limoenen en groene olijfbloesem en is voor alle huidtypen geschikt. Verfrist en overtuigd door haar verzorgende en zacht vochtinbrengende werking. 
De Vochtinbrengende Douchegel beschermt de huid tegen vochtverlies door deze te verzorgen met talrijke dorstlessende werkzame stoffen.  Een energieke, frisse geur van zonovergoten Limoenen verfrist ook uw zintuigen. Bovendien krijgt de huid veel vocht toegediend. Tip: voor de verzorging na afloop is de Vochtinbrengde Bodylotion bijzonder geschikt met biologische Noni, Bio Aloë Vera, Bio Olijfolie en BIO Avocado-olie. 
Gebruik: Op de vochtige huid inmasseren, genieten van de geurmix en kort laten inwerken zodat de kracht van de natuur zich kan ontwikkelen. Vervolgens met handwarm water afspoelen.
De douchegel heeft een heerlijke fruitige frisse geur. Het ruikt naar verse limoenen en groene olijfbloesem. De douchegel smeert goed uit en geeft ook lekker schuim. Het maakt mijn huid heel zacht en het verzorgd mijn huid ook heel goed.
Bodylotion
Informatie: De natuurlijke Vochtinbrengende Bodylotion met Bio Noni vrucht, Bio Aloë Vera, Bio Olijfolie, Bio Avocado-olie en Bio Amandelolie is een rijke vochtinbrengende lichaamsverzorging, bedoeld voor de vochtarme en droge huid. Ruikt naar verse Limoen en groene Olijfbloesem. De Vochtinbrengende Bodylotion is ontwikkeld op basis van de beste ingrediënten uit de Mediterrane keuken, voor een droge en gespannen huid. De zeer actieve biologische mix van ingrediënten verzorgt de lichaamshuid intensief met vocht. Het is belangrijk uw huid te verzorgen en op die manier te beschermen. Voor dit doel smeert u de huid dagelijks in.
Gebruik: Breng de Vochtinbrengende Bodylotion gelijkmatig aan op het hele lichaam, bij voorkeur zacht inmasseren in cirkelvormige bewegingen. Door licht in te masseren activeert u de werkzame stoffen optimaal. Het beste effect ontstaat, wanneer u zich insmeert na het douchen of een bad. Dan zijn de poriën geopend en kan de bodylotion goed intrekken. 
De bodylotion komt natuurlijk uit dezelfde lijn, dus heeft ook dezelfde heerlijke geur. Ook de bodylotion smeert heel goed uit en droogt snel op. Dat is heel fijn, want dan kun je daarna gewoon weer je kleding aantrekken, in plaats van dat je er heel lang op moet wachten. Ook de bodylotion verzorgt mijn huid heel goed en maakt mijn huid heel zacht.
De combinatie van beide producten is echt geweldig. Mijn huid voelt heel verzorgd! De geur blijft ongeveer 2-3 uur zitten. Ik vind het heel fijn als de geur nog heel lang blijft zitten! Ik vind het echt geweldige producten.
Liefs!





You Might Also Like

0 reacties