Catrice Ico Nails Gel Lacquer

zaterdag, mei 20, 2017

Heey! Ik test vandaag voor jullie nagellak! Ik houd echt ontzettend veel van nagellak en ik heb er al meer dan honderd, maar toch zijn alle kleurtjes net even anders. Zo ook deze twee nagellakjes van Catrice uit de Ico Nails lijn. Ben je net zo benieuwd als ik was, lees dan snel verder!

De verpakkingen zien er heel mooi uit. Heel overzichtelijk en er zit ook veel in de potjes. Er zit 10,5 ml in! De nagellakjes beloven 7 dagen te blijven zitten. We zullen zien!
Er zit een soort dekseltje op de dop van het nagellakje die je er eerst af moet halen, om de dop er af te draaien.
Als eerst dit hele vrolijke kleurtje! Ik dacht eerst dat het een rood-roze kleurtje was, maar het is meer een rood-oranje kleurtje. Heel mooi, ook heel leuk voor de zomer! Ik heb de nagellak aangebracht met twee dunne laagjes. De nagellak dekt mega goed en droogt heel snel!

Catrice Ico Nails Gel Lacquer 10 ml 06 Nails On Fire: €2,99 o.a te koop bij Kruidvat

Dit is ook een prachtige kleur! Wat een mooie diepe donkere rode kleur. Normaal vind ik een donkerrode kleur niet zo mooi op mijn nagels, maar dit vind ik wel een hele bijzondere kleur! Ook deze heb ik met twee laagjes aangebracht. Hij dekt heel goed en droogt ook heel snel!

Catrice Ico Nails Gel Lacquer 10 ml 04 Red Midnight Mystery: €2,99 o.a te koop bij Kruidvat

Ik ben heel enthousiast over de nagellakjes! Het zijn prachtige kleuren, die met twee laagjes al heel dekkend zijn en ze drogen mega snel op. Echte aanraders!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties