Catrice Glam & Doll false lashes mascara

zaterdag, mei 27, 2017

Heey! Ik vind het altijd heel leuk om weer eens een andere mascara te testen. Ik had deze mascara al een tijdje thuis liggen en het werd eens tijd om hem eindelijk uit te gaan proberen.

Deze mascara is niet waterproof. Normaal gebruik ik altijd waterproof mascara's, maar het leek mij leuk om dit ook een keer te proberen. Ik heb heel lang de blauwe variant gebruikt, die waterproof is en die vond ik heel erg fijn.
Het borsteltje ziet er heel goed uit. Het borsteltje heeft rubberen 'haartjes' en ziet er niet klonterig uit. Hij heeft een beetje een aparte vorm, ik heb zelf alleen nog maar mascara's gebruikt die recht waren, dus dit is de eerste keer met een ander soort borsteltje.

Catrice Glam & Doll false lashes mascara: €3,99 (alleen nog te koop in de uitverkoop)

De mascara is heel zwart, wat heel fijn is en brengt meteen veel product aan. Of dit nou zo fijn is, ik denk het niet. Ik krijg van deze mascara helemaal geen mooie wimpers. Mijn wimpers blijven heel erg aan elkaar plakken en ik heb er ook een tijdje over gedaan om de klontjes eruit te halen. Ook krijg ik er geen false lash effect van, wat de mascara wel beloofd te doen.

Ik vind het helemaal geen fijne mascara. Ik heb deze mascara een aantal keer gebruikt, om te kijken of het nog zou veranderen, maar dat is niet zo. Het borsteltje vind ik ook niet zo fijn werken. Dit vind ik geen aanrader. Jammer!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties