Salt of the Earth Natural Deodorant

maandag, juni 26, 2017

Heey! Vandaag weer een extra artikel! Ik kreeg laatst een pakketje opgestuurd van Salt of  the Earth met daarin vier deodorants. Ik had het merk al bij de Kruidvat zien liggen en ik was heel benieuwd! Ben je ook benieuwd naar deze deodorants? Lees dan snel verder!

Als eerst wat informatie over Salt of Earth:

Salt of the Earth is een 100% veilige formule gebaseerd op een natuurlijk mineraalzout waarmee je langdurig beschermd bent tegen nare geurtjes. Voor een fris gevoel, de hele dag! En dat is precies wat de nieuwe generatie deo-gebruikers wil. De deodoranten van Salt of the Earth zijn vrij van aluminium chloorhydraat, alcohol, parabenen, drijfgassen, triclosan en minerale oliën. Bovendien zijn ze dierproefvrij. 100% natuurlijk, 100% effectief!

Natuurlijke bescherming

Alle Salt of the Earth deodoranten bevatten een natuurlijk mineraalzout, potassium alum. In Azië wordt dit mineraal al eeuwenlang als natuurlijke deodorant gebruikt. Je brengt het aan onder de oksels en het zoutfilmpje op de huid zorgt ervoor dat er geen onprettige geurtjes ontstaan, zonder de poriën te blokkeren of te vernauwen. De bacteriën die de geur veroorzaken overleven niet in dit zoute milieu; de perfecte natuurlijke oplossing dus! De vraag naar natuurlijke en huidvriendelijke deodorants is enorm toegenomen omdat de generatie van nu graag precies wil weten wat zij op hun huid smeren. Zij willen graag duidelijkheid over alle ingrediënten en zich geen zorgen hoeven maken over eventuele schadelijke effecten.

Voor iedereen

Salt of the Earth heeft deodoranten voor iedereen. Of je nu jong of oud bent, vegetariër of veganist. Houd je van naturel of een geurtje, een spray of een stick? Salt of the Earth heeft voor ieder wat wils. Bovendien laten Salt of the Earth deo’s geen witte of gele strepen achter op je kleding, superbelangrijk als het om een deo gaat! De sticks zijn lekker zuinig in gebruik en de sprays zijn verrijkt met natuurlijke stoffen als aloë vera, kamperfoelie en lavendel. Niet voor niets is Salt of the Earth in moederland Engeland bekroond met meerdere awards!
Salt of the Earth Classic Stick
De ‘flagship’ geurloze deodorant stick waar het allemaal ooit mee begonnen is, daarom noemen we deze de Classic.

  • Langdurige bescherming
  • Geen witte strepen
  • 100% natuurlijke ingrediënten
  • Geschikt voor vegetariërs en veganisten
  • Unisex
  • Niet getest op dieren
Gebruiksadvies: Voor gebruik op een droge huid de stick eerst even vochtig maken met een beetje water. Buiten bereik van kinderen houden.


Salt of the Earth Classic Stick Effective Natural Deodorant unscented: €7,49

Salt of the Earth Rock Chick Stick
De ‘flagship’ geurloze deodorant stick in een funky verpakking. Rockt niet alleen de badkamer, maar ook je dag, door je optimaal fris te houden!

  • Langdurige bescherming
  • Geen witte strepen
  • 100% natuurlijke ingrediënten
  • Geschikt voor vegetariërs en veganisten
  • Geschikt voor kinderen ouder dan 6 jaar
  • Niet getest op dieren

Gebruiksadvies: Voor gebruik op een droge huid de stick eerst even vochtig maken met een beetje water.

Salt of the Earth Rock Chick Stick Effective Natural Deodorant unscented: €7,49

Ik vond het in het begin best wel gek om deze sticks te gebruiken, omdat ik nooit zulke sticks gebruik. Na een week was ik het al gewend en ik vind ze geweldig! Ze zijn heel makkelijk in gebruik en ik vind het ook wel fijn om soms een deodorant op te doen zonder geur. Ook de werking van deze sticks zijn geweldig. Met dit warme weer ga je natuurlijk een beetje zweten, maar nu ik deze sticks iedere ochtend gebruik, heb ik er de hele dag geen last van! Heerlijk!
Salt of the Earth Natural Spray
De Natural Spray is geurloos en is de eerste (en enige) 100% natuurlijke deodorant die beschermt tegen lichaamsgeur en die dankzij huidverzorgende aloë vera ook zeer geschikt is voor de gevoelige huid.

  • Langdurige bescherming
  • Geen witte strepen
  • Multi Award Winning 
  • Geschikt voor vegetariërs en veganisten
  • Unisex
  • Niet getest op dieren
  • 100% natuurlijke ingrediënten: inclusief natuurlijke minerale zouten, organische aloë vera & bakpoeder
Gebruiksadvies: Spray op droge oksels


Salt of the Earth Natural Spray with skin soothing Aloë vera Effective Natural Deodorant unscented: €7,49

Ik heb zelf best wel gevoelige oksels, dus ik was heel benieuwd om dit product te testen! Ik houd ontzettend veel van producten waar aloë vera in zit! Deze spray is perfect voor mijn gevoelige huid. Er komt niet meteen heel veel product uit de spray, wat ik heel fijn vind. Zo heb je niet meteen hele natte oksels, maar komt er een lekkere fijne mist uit de spray. Ook de spray zorgt ervoor dat ik de hele dag niet zweet!

Salt of the Earth Pure Aura
Blijf fris en  langer geurvrij met onze nieuwe super meloen komkommer natural deodorant spray.

  • Verse natuurlijke geur: een fusie van meer dan 15 natuurlijke botanische extracten
  • Langdurige bescherming
  • Geen witte strepen
  • 100% natuurlijke ingrediënten
  • Gemaakt met organische aloë vera
  • Geschikt voor vegetariërs en veganisten
  • Niet getest op dieren
Gebruiksadvies:Schudden voor gebruik. Spray op schone, droge huid

Salt of the Earth Pure Aura scented with melon & cucumber Effective Natural Deodorant Scented: €8,49

Ik heb hierover dezelfde mening als de andere spray! Echt geweldig! Deze spray is dus wel met een geur, namelijk meloen en komkommer. Ik vind deze combinatie heel lekker ruiken. Vooral voor in de zomer!

Als je op zoek bent naar hele goede deodorants voor langdurige bescherming, zou ik echt deze deodorants gaan proberen, want ze doen hun werk echt heel goed!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties