Alvira

zaterdag, september 09, 2017

Heey! Bij de Action hebben ze al een tijdje een hele lijn met Alvira reinigings-en verzorgingsproducten. Ik had zelf nog maar één product uit de hele lijn getest, maar ik was ook wel heel benieuwd naar de andere producten uit de lijn. Ik heb een aantal producten meegenomen om voor jullie te testen!

Micellar Cleansing Water
Informatie:

Micellair reinigingswater zorgt voor een diepe reiniging, verwijdert (oog) make-up en onzuiverheden en kalmeert je huid. Verrijkt met een plant extract complex waaronder arnica en hamamelis.

Gebruik:

Breng aan op een wattenschijfje en veeg je gezicht, ogen en lippen schoon. Naspoelen is niet nodig. Dermatologisch getest.

Ingrediënten:

Aqua, poloxamer 184, propylene glycol, PEG-40 hydrogenated castor oil, phenoxyethanol, butylene glycol, disodium cocoamphodiacetate, parfum, ethylhexyl glycerin, sodium PCA, citric acid, panthenol, disodium edta, glycerin, sodium hyaluronate, aesculus hippocastanium seed extract, arnica montana flower extract, hamamelis virginiana leaf extract, hypericum perforatum flower extract, vitis vinifera leaf extract, sodium benzoate, potassium sorbate.

Alvira Micellar Cleansing Water 400 ml: €1,98 te koop bij Action

Mijn mening:

Ik heb de micellair water gebruikt voor mijn gezicht. Mijn oogmake-up heb ik er met een ander product afgehaald, maar daar vertel ik straks wat over. De geur vind ik niet perse heel lekker, maar ook niet vervelend. Het product haalt mijn make-up er heel goed af! Mijn huid irriteert niet en is helemaal schoon na gebruik.

2 Phase Make-up Remover Waterproof
Informatie:

2 Fasen oogmake-up reiniging met pro-vitamine B5 verwijdert waterproof oogmake-up en langdurige lippenstift. 

Gebruik:

Schudden voor gebruik. Aanbrengen op een wattenschijfje en zacht over de oogleden strijken. Oftalmologisch (door oogarts) en dermatologisch getest.

Ingrediënten:

Aqua, isohexadecane, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, sodium chloride, sodium benzoate, panthenol, citric acid, ci 61565.


Alvira 2 Phase Make-up Remover Waterproof 150 ml: €1,59 te koop bij Action

Mijn mening:

Ik gebruik altijd waterproof mascara en dat gaat er altijd best wel moeilijk af. Daarom vind ik het wel fijn om een make-up remover te gebruiken waar olie in zit, maar het moet niet te vettig zijn. Daar is deze 2 fasen remover heel handig voor! Hij doet zijn werk heel goed! Door de olie die er in zit, gaat mijn waterproof mascara er heel goed af. Ik heb weer een nieuwe favoriet!

Refreshing Cleansing Tonic
Informatie:

Verfrissende reinigingstonic voor normale en gemengde huid. Verwijdert de laatste sporen van make-up en onzuiverheden, hydrateert en zorgt voor de juiste vochtbalans. Verrijkt met groene thee en mint extract.

Gebruik:

's Morgens en 's avonds aanbrengen op een wattenschijfje en veeg je gezicht en hals schoon. Dermatologisch getest.

Ingrediënten:

Aqua, sorbitol, peg-40 hydrogenated castor oil, glycerin, parfum, dmdm hydantoin, disodium edta, allantoin, panthenol, camellia sinensis leaf extract, butylene glycol, melissa officinalis leaf extract, iodopropynyl butylcarbamate, potassium sorbate, sodium benzoate.

Alvira Refreshing Cleansing Tonic 400 ml: €1,89 te koop bij Action

Mijn mening:

Ik gebruik altijd een tonic om de laatste restjes van mijn make-up er af te halen. Wel moet ik oppassen welke tonic ik gebruik, want ik krijg heel vaak onzuiverheden van tonics. Daarom vond ik het wel een beetje spannend om deze tonic te gebruiken. Maar dat was helemaal niet nodig! Ik krijg van deze tonic helemaal geen onzuiverheden en hij haalt de laatste restjes van mijn make-up er heel goed af! Ik vind dit echt een hele fijne tonic!

Cleansing Face Wash
Informatie:

Verfrissende reinigingsgel met een licht schuimende textuur. Reinigt het gezicht grondig van make-up en onzuiverheden. Je gezicht is weer schoon en stralend. Verrijkt met pro-vitamine B5 en vitamine E. 

Gebruik:

Gebruik dagelijks. Masseer zacht in op een nat gezicht, vermijd direct contact met de ogen en spoel af met veel lauwwarm water. Dermatologisch getest.

Ingrediënten:

Aqua, sodium laureth sulfate, disodium peg-5 laurylcitrate sulfosuccinate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, peg-4 rapeseedamide, coco-glucoside, glyceryl oleate, parfum, citric acid, dmdm hydantoin, sodium pca, panthenol, disodium edta, sodium benzoate, idodopropynyl butylcarbamate, hydrogenated palm glycerides citrate, tocopherol, ascorbyl palmitate, lecithin.

Alvira Cleansing Face Wash 150 ml: €1,39 te koop bij Action

Mijn mening:

Dit product heb je misschien al een keer in één van mijn artikelen gezien. Ik heb dit product namelijk al een aantal keer gekocht. Ik gebruik dit product altijd als ik mijn make-up er onder de douche af haal. Het product haalt mijn make-up er heel goed af, behalve mijn waterproof mascara. Ik moet dan na het douchen de 2 phase make-up remover nog even gebruiken en dan is mijn mascara er helemaal af. Ik vind het product heel fijn werken. Als je het een paar keer over je gezicht haalt, word het een klein beetje schuimig en kun je het er zo af spoelen.

Soft exfoliating Face Scrub
Informatie:

Deze lichte zeepvrije peeling voor je gezicht met rijst en bamboe scrubdeeltjes verwijdert dode huidcellen en sporen van vuil en make-up. Je gezicht voelt weer glad en stralend.

Gebruik:

Gebruik 2-3 keer per week. Masseer zacht in op een nat gezicht en spoel af met lauwwarm water. Dermatologisch getest.

Ingrediënten:

Aqua, glycerin, oryza satova powder, bambusa arundinacae stem ectract, poloxamer 184, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, polysorbate 20, parfum, aloe barbadensis leaf juice, disodium cocoamphodiacetate, capryl/capramidopropyl betaine, dmdm hydantoin, sodium hydroxide, disodium edta, tocopherol, iodopropynyl butylcarbamate, potassium sorbate, sodium benzoate.

Alvira Soft exfoliating Face Scrub 100 ml: €1,39 te koop bij Action

Mijn mening:

Ik vind het altijd heel fijn om tijdens het douchen een gezichtsscrub te gebruiken, omdat mijn huid er heel zacht van word en de velletjes verdwijnen. Deze scrub is best wel vloeibaar en heeft kleine korreltjes. Ik vind dat persoonlijk heel fijn, omdat mijn huid te gevoelig is voor grote korreltjes. De face scrub zorgt ervoor dat mijn huid heel zacht en verzorgend is. Heel fijn! Na gebruik kun je het product ook heel makkelijk weer af spoelen.

Charcoal pore strips
Informatie:

Verwijdert mee-eters, reinigt de poriën en is geschikt voor alle huidtypen.

Gebruik:

Was het gezicht grondig met lauw water. Maak vervolgens de neus goed vochtig met de vingertoppen. Droog de handen en verwijder het plastic van de neusstrip. Breng de strip met de gladde zwarte zijde aan op de neus en druk stevig aan voor goed contact met de huid. Maak vervolgens de neusstrip met de vingertoppen extra vochtig voor optimaal resultaat. Laat de strip 15 tot 20 minuten drogen totdat deze hard en droog aanvoelt. Wanneer de strip helemaal droog is, de huid strak trekken en de strip langzaam met een opwaartse beweging voorzichtig van de neus verwijderen.

Ingrediënten:

Aqua, vp/va copolymer, polyvinyl alcohol, propylene glycol, glycerin, bentonite, kaolin, glyceryl isostearate, hamamelis virginiana leaf extract, butylene glycol, alcohol, ethylparaben, propylparaben, methylparaben, ci 77891, ci 77267

Alvira Charcoal pore strips 6 stuks: €0,99 te koop bij Action

Mijn mening:

Toen ik dit zag liggen bij de Action, was ik meteen heel verrast, want ik had dit alleen nog maar gezien bij duurdere merken. Ik kon dus ook niet wachten om het te testen! De poriestrip heeft hele handige scheurtjes in de strip zodat je hem goed op je neus kan plakken. Helaas verwijdert de strip geen mee-eters. Ik vond het heel leuk om dit te testen, maar helaas werkt het gewoon niet. Jammer! (Ik heb hier trouwens geen foto's van, want ik had dit 's avonds getest en toen was het licht verschrikkelijk.)

Day Cream
Informatie:

Alvira dagcrème met een zijdezacht, lichte textuur is de ideale dagelijkse verzorging voor iedere huid. Waardevolle, verzorgende ingrediënten verwennen de huid en zorgen voor hydratatie zodat je huid er weer tegen aan kan.

Gebruik:

's Ochtends aanbrengen op de gereinigde huid en zacht inmasseren. Ideaal als basis voor make-up.

Ingrediënten:

Aqua, glycerin, c12-15 alkyl benzoate, glyceryl stearate citrate, glycine soja oil, cetearyl alcohol, hydrogenated vegetable glycerides, tocopheryl acetate, panthenol, euterpe oleracea fruit extract, phenoxyethanol, xanthan gum, parfum, carbomer, ethylhexyglycerin, sodium, hydroxide, disodium edta, benzyl salicylate, benzyl benzoate, lecithin, linalool, ascorbyl palmitate, geraniol, glyceryl stearate, sorbate, citronellol, citric acid, sorbic acid.

Alvira Day Cream 50 ml: €1,89 te koop bij Action

Mijn mening:

Allereerst, de geur is echt heerlijk! De verpakking is vrij simpel, maar dat maakt niet zo veel uit. De crème heeft geen hele dikke substantie, maar hij is ook niet heel dun. Hij smeert goed uit en de crème kan goed worden verdeeld over het hele gezicht. De dagcrème maakt mij huid heel zacht en hij verzorgt ook goed. De crème droogt ook snel op, dat vind ik altijd heel fijn!

Night Cream
Informatie:

De rijke Alvira nachtcrème is de ideale dagelijkse verzorging voor iedere huid. Waardevolle, verzorgende ingrediënten ondersteunen de nachtelijke regeneratie van de huid en zorgen voor een uitgeruste uitstraling in de ochtend.

Gebruik:

's Avonds op de gereinigde huid aanbrengen en zacht inmasseren.

Ingrediënten:

Aqua, cocoglycerides, prunus amygdalus dulcis oil, glycerin, glyceryl stearate citrate, cetearyl alcohol, tocopheryl acetate, panthenol, phenoxyenthanol, coco-caprylate, parfum, carbomer, ethylhexyglycerin, sodium hydroxide, citric acid, benzyl salicylate, benzyl benzoate, linalool, lecithin, geraniol, ascorbyl palmitate, pantolactone, glyceryl stearate, citronellol, glyceryl oleate.

Alvira Night Cream 50 ml: €1,89 te koop bij Action

Mijn mening:

Ik vind het altijd heel fijn om voor het slapen een nachtcrème op te doen. Zo word mijn huid goed gehydrateert voor het slapen gaan. De nachtcrème heeft dezelfde substantie als de dagcrème en smeert ook goed uit en kan goed over het hele gezicht verdeeld worden. Ook droogt hij, net als de dagcrème, snel op. De geur is heerlijk!

You Might Also Like

0 reacties