W7 Glowcomotion Shimmer Highlighter Eyeshadow

vrijdag, september 22, 2017

Heey! Zoals je misschien al weet houd ik heel erg veel van highlighter. Ik vind het ook altijd leuk om nieuwe highlighters te testen. Vandaag test ik de W7 Glowcomotion highlighter. Veel Youtubers/bloggers zeggen dat het de perfecte dupe van de Mary-Lou Manizer is, maar dat kan ik zelf helaas niet testen, want ik heb die highlighter niet. Ik ben benieuwd!

De verpakking ziet er heel simpel uit met binnenin een spiegeltje, heel handig! De highlighter ziet er in de verpakking al heel mooi uit.
De swatch ziet er heel mooi uit! Gelukkig is de highlighter niet te geel en niet te warm van kleur. Daar houd ik zelf niet zo van, dus dat is een pluspunt. De highlighter geeft een hele mooie glans. Wel is de highlighter een beetje poederig.

W7 Glowcomotion Shimmer Highlighter Eyeshadow: €4,99 o.a te koop bij OP=OP

De highlighter is een klein beetje stroef, maar daar merk je eenmaal op je gezicht aangebracht, niks meer van. Wel moet je hem even aftikken, zodat het overtollige poeder van je kwast af valt. Wauw, wat een mooie glans! Ook op het gezicht is de highlighter niet te geel en niet te warm. De glans is duidelijk te zien. Zelf vind ik dat heel mooi, want ik houd niet zo van een subtiele glans. Het mag van mij wel echt te zien zijn.

Het schijnt dus een hele goede dupe van de Mary-Lou Manizer van The Balm. De W7 Glowcomotion is veel betaalbaarder, dus als je de Mary-Lou Manizer wilt kopen, zal ik eerst even een kijkje nemen naar de W7 Glowcomotion. Dat bespaart je veel geld!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties