Yves Rocher Flawless Skin Powder

zaterdag, september 30, 2017

Heey! Altijd keek ik er naar uit om een make-up product van Yves Rocher uit te proberen. Nu heb ik eindelijk een product gekocht. Eigenlijk is het een compact poeder, maar ik gebruik het als bronzer. Make-up kun je gebruiken zoals je wil, dus dat doe ik ook!

Ik heb natuurlijk een donkerdere kleur gekocht dan dat ik normaal koop als poeder, want anders kun je het niet gebruiken als bronzer. Het product is tijdelijk niet te koop, maar hij komt zeker weer in de winkel te liggen!

De verpakking ziet er heel mooi uit, alleen heel lastig om foto's van te maken! Ook de binnenkant ziet er prachtig uit! Je hebt links de poeder en rechts een klein kwastje die je kunt gebruiken. Ik gebruik het kwastje niet, want ik vind dat niet zo handig.

Yves Rocher Flawless Skin Powder Brun Mat: €19,90 te koop bij Yves Rocher

De swatch is goed gepigmenteerd. De kleur kan er op de foto een beetje oranje uit zien, maar dat is in de werkelijkheid niet zo.
Het duurt iets langer om de poeder uit te blenden dan bij een normale bronzer, maar hij blendt wel heel mooi en natuurlijk uit. Ik vind het een heel mooi resultaat geven. Hij is helemaal niet oranje en blijft gewoon de hele dag goed zitten.

Je kunt dus een normale poeder in een donkerdere kleur heel goed gebruiken als een bronzer!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties