Afterspa

zondag, november 26, 2017

Heey! Een tijdje geleden schreef ik een artikel over producten van DailyConcepts en Afterspa. Ik kreeg een heleboel producten van Afterspa opgestuurd die ik vandaag voor jullie ga testen. Afterspa is vanaf week 48 ook te koop bij een aantal Etos-fillialen!

Konjac Sponge Tumeric Konjac

Gebruiksaanwijzing:

Spoel de Konjac sponge voor gebruik af in warm water. Breng een cleanser aan of gebruik het alleen om de huid zachtjes te masseren in cirkelvormige bewegingen. Afspoelen met water en aan de lucht laten drogen. Gebruik twee keer per dag.

- Hydraterend en Vitaliserend
- Vegan
- Voor alle huidtypes
- Uitstekend voor de absorptie van overtollig talg

Mijn mening:

Ik heb de Konjac sponge met een cleanser gebruikt en dat in cirkelvormige bewegingen op mijn gezicht aangebracht. De Konjac sponge is helemaal niet vervelend tegen het gezicht aan en is handig in gebruik. Aan de sponge zit ook een touwtje waardoor je hem heel handig aan een haakje kan hangen.

Konjac Sponge Tumeric Konjac: €6,95 te koop bij Etos

Konjac Sponge Pure Konjac
Gebruiksaanwijzing:

Spoel de Konjac sponge voor gebruik af in warm water. Breng een cleanser aan of gebruik het alleen om de huid zachtjes te masseren in cirkelvormige bewegingen. Afspoelen met water en aan de lucht laten drogen. Gebruik twee keer per dag.

- Voor een schone en natuurlijke huid
- Vegan
- Voor alle huidtypes
- Uitstekend voor de absorptie van overtollig talg

Mijn mening:

Ik heb bij deze Konjac Sponge geen cleanser aangebracht. Ik heb hem alleen gebruikt voor het masseren van mijn gezicht. Ook deze sponge voelt niet vervelend aan op de huid. De Konjac sponge zorgt zoals hij ook al zegt voor een schone en natuurlijke huid.

Konjac Sponge Pure Konjac: €6,95 te koop bij Etos

Konjac Sponge Charcoal Konjac
Gebruiksaanwijzing:

Spoel de Konjac sponge voor gebruik af in warm water. Breng een cleanser aan of gebruik het alleen om de huid zachtjes te masseren in cirkelvormige bewegingen. Afspoelen met water en aan de lucht laten drogen. Gebruik twee keer per dag.

- Exfoliëren en reinigen
- Vegan
- Voor alle huidtypes
- Uitstekend voor de absorptie van overtollig talg

Mijn mening:

Ook deze Konjac Sponge heb ik gebruikt zonder een cleanser, omdat ik wilde weten wat het resultaat was zonder de toevoeging van een cleanser. Deze sponge reinigt de huid. Wat ik zo fijn vind aan deze sponges is dat je ze ook zonder een cleanser toe te voegen kunt gebruiken. Ook zijn ze heel handig in je douche op te hangen door het touwtje.

Konjac Sponge Charcoal Konjac: €6,95 te koop bij Etos

Konjac Sponge Charcoal Konjac (for your body)
Gebruiksaanwijzing:

Spoel de Konjac sponge voor gebruik af in warm water. Breng een cleanser aan of gebruik het alleen om de huid zachtjes te masseren in cirkelvormige bewegingen. Afspoelen met water en aan de lucht laten drogen. Gebruik twee keer per dag.

- Exfoliëren en reinigen
- Vegan
- Voor alle huidtype
- Uitstekend voor de absorptie van overtollig talg

Mijn mening:

Deze Konjac sponge is dus niet voor het gezicht, maar voor het lichaam. In het begin dacht ik dat de ribbeltjes op de sponge helemaal niet fijn zouden zijn op de huid, maar dat is niet het geval. Net zoals bij de Konjac Sponge Charcoal Konjac voor het gezicht, zorgt het voor een gereinigde huid. Ook is hij makkelijk in gebruik en zit er een touwtje aan waardoor je hem makkelijk kan ophangen.

Konjac Sponge Charcoal Konjac (for your body): €8,95 te koop bij Etos

Natural Sea Sponge
Gebruiksaanwijzing:

Masseer nat en zachtjes over je gezicht en lichaam met cirkelvormige bewegingen. De vezel absorbeert de zeep niet, maar verdeelt deze gelijkmatig over het lichaam. Voor het beste resultaat vervang elke 60 dagen.

- Hypoallergeen
- Ideaal voor de gevoelige huid
- Natuurlijk
- Niet getest op dieren
- Voor een zachte reinigingsroutine zonder irritatie

Mijn mening:

Bij deze sponge zit een zuignapje. Als je wilt weten waar dat voor is, kun je mijn vorige artikel over DailyConcepts en Afterspa lezen door hier te klikken.

Ik vind het fijn om deze sponge voor mijn lichaam te gebruiken. Het verdeelt de zeep goed en zoals er al in de gebruiksaanwijzing staat absorbeert de sponge de zeep niet, wat je wel zou verwachten bij een sponge. Daardoor gebruik je gewoon alle zeep, omdat de sponge geen zeep vasthoudt, heel fijn!

Natural Sea Sponge: €11,95 te koop bij Etos

Exfoliating Scrubber 
Gebruiksaanwijzing:

Maak nat en breng je favoriete zeep of body wash aan op de scrubber en masseer over je hele lichaam om je huid schoon te maken en te exfoliëren. Voor het beste resultaat vervang elke 60 dagen.

- Klinisch getest
- Niet getest op dieren
- Voor diepe reiniging en afschilfering
- De ultieme exfoliërende ervaring voor het hele lichaam

Mijn mening:

Deze scrubber zorgt er dus eigenlijk voor dat je door middel van het scrubben je dode huid verwijderd. Ik heb echt het idee dat het werkt. Mijn huid voelt veel zachter aan en het is makkelijk in gebruik. Ook hier zit weer een zuignapje bij.

Exfoliating Scrubber: €7,95 te koop bij Etos

Facial Micro Scrubber 
Gebruiksaanwijzing:

Maak nat en breng je favoriete zeep of bodywash aan op de scrubber en masseer over je hele gezicht en nek om je huid schoon te maken en te exfoliëren.

- Voor een gezonde en gladde huid
- Klinisch getest
- Niet op dieren getest
- De ultieme exfoliatie voor gezicht en nek

Mijn mening:

Ook hier zit weer een zuignapje bij. Deze scrubber is heel makkelijk in gebruik en schuurt niet over je gezicht/nek. Ik heb de scrubber gebruikt met een face wash en het werkt veel beter dan dat je de face wash met je handen aanbrengt. Na gebruik voelt mijn huid heerlijk zacht aan!

Facial Micro Scrubber: €7,95 te koop bij Etos

Cleansing Puffs 
Gebruiksaanwijzing:

Maak nat en zachtjes inmasseren over je hele gezicht om dagelijkse onzuiverheden en dode huidcellen te verwijderen. Voor het beste resultaat vervang elke 60 dagen.

- Klinisch getest
- Niet op dieren getest
- Ideaal voor een diepe reiniging

Mijn mening:

Ik vind het heel fijn om deze Cleansing Puffs te gebruiken om de laatste restjes van mijn make-up eraf te halen. Ze voelen zacht aan op de huid en verwijderen ook echt de dode huidcellen. Dat merk ik vooral omdat mijn huid heel zacht word na gebruik en mijn huid niet meer droog is. Vaak heb ik met dit weer een droge huid en daarbij is het heel fijn om bijvoorbeeld deze Cleansing Puffs te gebruiken. Hier zit trouwens ook een zuignapje bij.

Cleansing Puffs: €7,95 te koop bij Etos

Round Dual Texture Scrubber
Gebruiksaanwijzing:

Masseer zachtjes uw gevoelige gebieden met de zachte kant en gebruik de andere kant voor een diepere exfoliatie.

- Uitstekend voor de gevoelige en gecombineerde huid
- De ultieme exfoliërende ervaring voor het hele lichaam

Mijn mening:

Ik vind het heel handig dat er twee verschillende kanten op de scrubber zitten. Zo kan iemand met een gevoelige huid de scrubber gebruiken, maar ook iemand met bijvoorbeeld een droge of normale huid. Ik heb allebeide kanten gebruikt. Het maakt echt verschil welke kant je gebruikt, dat vind ik heel fijn! Ook hier zit weer een zuignapje bij.

Round Dual Texture Scrubber: €7,95 te koop bij Etos

Exfoliating Wash Cloth
Gebruiksaanwijzing:

Masseer zachtjes je huid om te reinigen en te exfoliëren. Stretch de doek voor moeilijk bereikbare plaatsen. Gebruik met douchegel, zeep of bodyscrub. Spoel met water en laat het aan de lucht drogen. Gebruik dagelijks.

- Klinisch getest
- Voor alle huidtypes
- Strekt zich uit om moeilijk bereikbare gebieden te reinigen en te polijsten

Mijn mening:

Deze Wash Cloth is heel handig te gebruiken om bijvoorbeeld je rug of de onderkant van je schouderbladen te wassen. Ik heb het gebruik met een douchegel en het werkt heel fijn! Er zitten aan de uiteinden touwtjes, waardoor je het makkelijk vast kan houden en stretchen als dat nodig is. Hier zit ook weer een zuignapje bij.

Exfoliating Wash Cloth: €7,95 te koop bij Etos

Back Scrubber (with handles)
Gebruiksaanwijzing:

Masseer zachtjes je huid om te reinigen en te exfoliëren. Gebruik de handgrepen om moeilijk bereikbare gebieden te bereiken. Gebruik met douchegel, zeep of bodyscrub. Spoel met water en laat het aan de lucht drogen. Gebruik dagelijks.

- Klinisch getest
- Voor alle huidtypes
- Reinigt en polijst moeilijk bereikbare gebieden

Mijn mening:

Dit is een beetje hetzelfde idee als de vorige scrubber, maar deze is veel groter. Deze is speciaal voor je rug. Ook deze werkt heel fijn en kun je makkelijk stretchen. Het schuurt niet over mijn rug heen, wat ik heel fijn vind! En ook deze heeft een zuignapje.

Back Scrubber (with handles): €8,95 te koop bij Etos

Magic Make Up Remover
Als je meer wilt weten over deze Magic Make Up Remover, kun je hier klikken. Ik heb namelijk al een review geschreven over deze Magic Make Up Remover, maar dan in het zwart.

Even heel kort samengevat. Ik vind het een heel fijn product. Ik vind deze roze nog net iets handiger, omdat je aan de doek kan zien of hij vies is en of hij in de wasmachine moet. Op de zwarte doek zie je bijvoorbeeld mascara niet zitten.

Magic Make Up Remover: €8,95 te koop bij Etos

Magic Make Up Remover (klein)
Deze werkt precies hetzelfde als de vorige, maar deze is een stuk kleiner. Deze is bijvoorbeeld heel handig om mascara, oogschaduw en lipstick te verwijderen. Ook deze vind ik heel erg fijn!

Magic Make Up Remover (klein): €5,95 te koop bij Etos

Ik vond het heel leuk om deze producten uit te testen! Neem zeker even een kijkje bij de Etos vanaf week 48!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties