Catrice allround contouring palette

zaterdag, juni 10, 2017

Heey! Een hele tijd geleden kocht ik dit cream contour palette van Catrice. Het is er maar niet van gekomen om hem te gebruiken, maar vandaag ga ik hem voor jullie reviewen! Ik heb zelf nog nooit cream contour gebruikt, dus dit word de eerste keer!

Het palette heeft op de achterkant een heel handig plaatje, waarop je kunt zien waar je de kleuren aan kunt brengen. Ik heb het niet aangebracht zoals het plaatje, maar ik heb het zelf aangebracht op de plekken die ik wilde.

Catrice allround contouring palette: €3,99 o.a te koop bij Kruidvat

Het palette bevat 2 contour kleuren, 2 concealer kleuren en een highlighter. Ik weet niet zeker of de 3e en de 4e kleur concealers zijn, maar ik denk van wel.
De swatches zien er heel mooi uit! Goed gepigmenteerd en de contour kleuren zijn niet oranje. Dat vind ik zelf heel belangrijk bij contour en bronzer kleuren. Ze zijn allemaal makkelijk op de huid aan te brengen. Gelukkig zijn ze niet mega creamy, want anders gaat het heel erg plakken op je huid.
De 1e concealer heb ik gebruikt onder mijn ogen. Zo maak ik het onder mijn ogen wat lichter. De concealer dekt goed en is erg matterend terwijl het onder mijn ogen wel opheldert.

Ik heb de 1e contour kleur gebruikt onder mijn jukbeenderen, neus en voorhoofd. De kleur vind ik heel mooi en past goed bij mijn huid. Ik was bang dat de kleuren niet goed te blenden waren, maar de contour blend heel goed. Na het blenden ziet het er heel mooi natuurlijk uit.

Als laatst heb ik de highlighter aangebracht op mijn jukbeenderen. De highlighter is iets moeilijker te blenden, maar het lukt wel, De highlighter geeft een hele mooie natuurlijke glans. Ook word de highlighter geen lelijke streep.

Ik vind het een heel mooi palette. De kleuren blenden goed en alles is goed gepigmenteerd. De contour kleuren zijn de goede kleur, de concealer is matterend maar heldert het onder mijn ogen wel op en de highlighter is heel erg mooi.

De 2e concealer kleur is alleen wel wat te geel voor mij, dus die zal ik niet echt gaan gebruiken. Het enige nadeel is dat het wel snel op gaat, dus je zult snel weer een nieuwe moeten kopen. Voor de rest is het een prachtig palette!

(Op de foto's heb ik mijn haar heel donker, inmiddels heb ik weer mijn eigen haarkleur, namelijk blond!)

Liefs!




You Might Also Like

0 reacties