I Heart Make Up Goddess of Faith Triple Baked Highlighter

zaterdag, augustus 12, 2017

Heey! Ik keek laast in de folders van Kruidvat en Trekpleister en ik zag dat er weer producten van I heart make up te koop waren. Ik ben al heel lang benieuwd naar de highlighters van I heart make up, dus ik was heel erg blij toen ik deze highlighter van mijn moeder kreeg!

Ik weet niet hoe lang Kruidvat en Trekpleister de producten van I heart make up in hun schappen hebben, maar ik zal er snel bij zijn voordat het is uitverkocht.

I Heart Make Up Goddess of Faith Triple Baked Highlighter
Ik vind de verpakking er echt heel leuk en schattig uit zien! Ook de highlighter ziet er prachtig uit in de verpakking! Ik kon niet wachten om de highlighter te swatchen en op mijn gezicht te gebruiken! Maar ik moest natuurlijk eerst even foto's maken van de highlighter.

I Heart Make Up Blushing Hearts Goddess of Faith Triple Baked Highlighter: €5,99 o.a te koop bij Kruidvat

De swatch ziet er geweldig mooi uit! Hij geeft een hele mooie glans! Ik hoefde maar één keer met mijn vinger over mijn arm te gaan met de highlighter en dit is al het resultaat!
Waauww! Wat een glans! De highlighter geeft op mijn gezicht een koelere glans dan dat hij gaf op de swatch op mijn arm, maar dat vind ik ook veel mooier! De highlighter is helemaal niet poederig en je hebt niet veel product nodig om zo'n prachtige glans te krijgen. Dit is sowieso één van mijn mooiste highlighters! Een echte aanrader!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties