HORLOGELOODS.NL CLUSE LA BOHÈME ROSE GOLD BLACK BLACK CL18001

zaterdag, oktober 14, 2017

Heey! Ik heb vandaag een heel ander artikel dan normaal. Ik schrijf geen review over een make-up of verzorgingsproduct, maar over een horloge en het bedrijf waar het horloge vandaan komt! Superleuk, vind ik zelf! Ik kreeg van Horlogeloods.nl een prachtig horloge van Cluse opgestuurd. In dit artikel vertel ik wat over de webshop en over de horloge zelf.

Horlogeloods.nl

Horlogeloods.nl is een webshop waar je veel horloges kunt kopen voor een goedkopere prijs dan bij andere webshops/winkels. Horlogeloods.nl verkoopt niet alleen aan de gewone consument horloges, maar ook aan bedrijven die veel horloges wil inkopen. Er is zelfs de mogelijkheid om je horloge te laten graveren door de goudsmid van hun juwelier. Echt heel leuk als je iemand een persoonlijke horloge cadeau wil doen, of natuurlijk voor jezelf!

Voor meer informatie klik hier

Retouneren en garantie

Ben je niet tevreden over je horloge? Dan kun je hem binnen 30 dagen weer terug sturen en wanneer hij binnen is bij Horlogeloods.nl krijg je dezelfde dag je geld van de horloge terug + de eventuele verzendkosten! Ook heb je 24 maanden garantie op het uurwerk, de wijzers en de wijzerplaat, tenzij anders word aangegeven. Heel fijn!

Voor meer informatie klik hier en hier

Betaalopties

Er zijn ook heel veel manieren om bij Horlogeloods.nl je bestelling af te rekenen. Je kunt je bestelling vooraf maar ook achteraf betalen. Met deze verschillende betaalopties kun je betalen:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontant/ Mister Cash
  • Capayable - Betaal in 3 termijnen (0% rente)
  • Afterpay
  • Afterpay - Achteraf betalen (Nederland)

Voor meer informatie klik hier

Levering, bezorging en kosten

Alle pakketjes worden verstuurd met PostNL. Wanneer je op een normale werkdag een bestelling hebt geplaatst voor 17:00 uur word het dezelfde dag nog verstuurd. Als je op vrijdag na 17:00 uur of in het weekend een bestelling hebt geplaatst, word je horloge op maandag verstuurd. Nog iets heel leuks... alle pakketjes binnen Nederland en België hebben gratis verzendkosten. 

Voor meer informatie klik hier

Contact

Ook kun je heel makkelijk contact opnemen met Horlogeloods.nl door een mailtje te sturen of door een whatsappje te versturen!

Mail: klantenservice@horlogeloods.nl
Whatsapp: 038 - 737 0020

Dameshorloges 

Horlogeloods.nl heeft een prachtige collectie dameshorloges. Ik raad je zeker aan om eens een kijkje te nemen! 

Klik hier om de collectie te bekijken

CLUSE LA BOHÈME ROSE GOLD BLACK BLACK CL18001
En dan nu over het horloge die ik opgestuurd heb gekregen! Wat een prachtige horloge! Het klokje heeft precies het goede formaat, niet te groot en niet te klein. De wijzers hebben een hele mooie gouden kleur. De band is van heel mooi zwart leer gemaakt. De horloge past door de kleuren bij heel veel outfits en is makkelijk te combineren met andere sieraden. Ook komt de horloge aan in een heel mooi bruin mapje met Cluse op de voorkant. De binnenkant heeft een leuke roze kleur. Ik vind het een heel mooi horloge en ik ben heel dankbaar dat ik deze horloge heb mogen ontvangen!


Neem dus zeker ook een kijkje op de website van Horlogeloods.nl! Klik hier

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties