Trind Winter in New Dehli Collectie 2017/2018

zaterdag, oktober 21, 2017

Heey! Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de Boho Vibes voorjaar/zomer collectie van Trind. Jammer genoeg is het nu alweer herfst/winter, maar er is wel een hele leuke nieuwe collectie van Trind. Namelijk de Trind Winter in New Delhi najaar/winter collectie. De kleurtjes zien er heel mooi uit en passen ook echt bij de tijd van het jaar. Tijd om mijn nagels te lakken!

Ik ga dit keer niet heel veel vertellen over de formules van de lakjes, omdat ik dat ook al in de vorige Trind review vertelde. Als je daar meer over wilt weten, lees dan eerst het vorige artikel over de voorjaar/zomer collectie door hier te klikken.

Informatie over de collectie:

De mythische, verzadigde collectie bevat een originele oker, een prachtige groen, een diep donkerblauw, een stoere grafiet, een verfijnd rode kleur en een oudroze. Voor deze collectie liet het creatieve team van Trind zich inspireren door de kleurrijke Indiase winter, de opvallende kleuren van het eten, mode, cultuur en architectuur. De kleuren zijn perfect voor de herfst en winter en bieden volop mogelijkheden om jouw 'edgy' stijl te tonen of jouw klassieke schoonheid te benadrukken.

Trind's Caring Color nagellakken voorzien jouw nagels niet alleen van een prachtige kleur, ook worden je nagels tegelijkertijd verzorgd en versterkt. Gebruik voor het beste resultaat de Caring Color nagellakken in combinatie met de Trind nagelverzorgingsproducten.

Hindu Blue (CC240)
Informatie:

Voor deze donkerblauwe tint werden wij geïnspireerd door de Hindu God Krishna met haar blauwe huidskleur. Krishna is de god van compassie, tederheid en liefde en daar kunnen we ons helemaal in vinden. Om met een blauwe huid door het leven te gaan is misschien wat veel, dus we beperken ons tot de nagels. Hindu Blue is een zeer draagbare jeans blauwe kleur die alle huidstinten flatteert en geschikt is voor alle leeftijden

Mijn mening:

Dit is echt een prachtige kleur! Het is niet zo'n felle kleur, waardoor hij heel draagbaar is en bij elke outfit past. Je hoeft hier maar één laagje van aan te brengen en dan is hij al dekkend genoeg.

Trind Hindu Blue (CC240) 9 ml: €10,15 te koop op de webshop van Trind

Kashmir Winter (CC241)
Informatie:

Wintersport is misschien niet je eerste associatie met India, maar in het Himalaya gebied kun je fantastisch skiën. Elk jaar worden er in Kashmir ski wedstrijden gehouden. Trind's Kashmir winter is een pittige grafiet kleur die perfect is voor de winter. Deze kleur past overal bij, is zeer stijlvol, maar niet zo voorspelbaar als een klassieke rood.

Mijn mening:
Normaal is dit niet echt een kleurtje dat ik snel op mijn nagels zou doen, maar ik vind dit kleurtje toch wel bijzonder. Het is namelijk niet helemaal zwart, maar een beetje heel donkergrijs, net tegen het zwarte aan. Hiervan heb ik twee laagjes aangebracht, omdat hij dan net wat mooier dekt.

Trind Kashmir Winter (CC241) 9 ml: €10,15 te koop op de webshop van Trind

Genuine Jade (CC242)
Informatie:

Denk je aan Azië, dan denk je aan Jade. Jade is een edelsteen die wordt gezien als een beschermer tegen het kwaad. Maar meer nog staat Jade bekend om zijn verzadigde groene kleur. Een kleur die ook veel gebruikt wordt in traditionele Indiase kleding. Een zeer flatterende kleur voor de meeste huidtypes en een tint die prachtig aansluit bij de kleuren van de najaarsmode.

Mijn mening:
Dit is het felste kleurtje uit de collectie. Het is een hele mooie groene kleur, die mij stiekem nog een beetje aan de zomer doet denken. Het is wel een kleurtje die je niet bij elke outfit op kunt hebben, maar bijvoorbeeld bij een hele basic outfit springt dit kleurtje op je nagels er helemaal uit! Ik heb twee laagjes aangebracht, omdat hij met één laagje nog niet helemaal dekt.

Genuine Jade (CC242) 9 ml: €10,15 te koop op de webshop van Trind

Spicy Saffron (CC243)
Informatie:

Saffraan is een van de kostbaarste kruiden ter wereld. Het is letterlijk zijn gewicht in goud waard dankzij het arbeidsintensieve oogst proces. Saffraan wordt veel gebruikt in de Aziatische keuken en geeft gerechten een prachtige, rijke, diepgele kleur. Nu kun je hetzelfde luxueuze effect benaderen op je nagels. Spicy Saffron is dé ultieme herfstkleur en het is absoluut prachtig bij redheads met een huid als porcelain en bij iedereen met een warme huidtoon.

Mijn mening:
Normaal houd ik niet zo van een oranje kleurtje op mijn nagels, omdat ik dan al snel het gevoel heb dat je je nagels lakt voor het WK voetbal, haha. Maar dit kleurtje is wel heel erg mooi. Het is echt een kleur die mij meteen doet denken aan de herfst! Ook van dit kleurtje heb ik twee laagjes aangebracht, zodat hij mooi dekkend is.

Spicy Saffron (CC243) 9 ml: €10,15 te koop op de webshop van Trind

Pink Chai (CC244)
Informatie:

Pink Chai, tevens bekend als Noon Chai of Kashmiri Chai is een opvallend roze drankje dat gemaakt wordt van dezelfde theebladeren als groene thee, maar het smaakt heel anders. Pink Chai heeft een licht ziltige smaak en is ongelooflijk romig. Het smaakt dus net zo uniek als dat het eruit ziet. Trind's Pink Chai is een zachte maar verzadigde oudroze met een mat effect die de kleur uniek maakt en precies de juiste dosis roze toevoegt aan je outfit.

Mijn mening:
Wauw, dit is echt mijn favoriete kleur voor op mijn nagels! En nog iets leuks.. het is een matte kleur! Ik vind glanzende nagellak heel mooi, maar soms vind ik een mat kleurtje op mijn nagels ook heel leuk. Het is een prachtige oudroze kleur en hij droogt heel snel op en is meteen mat. Je hoeft maar één laagje aan te brengen omdat hij meteen heel dekkend is.

Pink Chai (CC244) 9 ml: €10,15 te koop op de webshop van Trind

Taj Mahal Sunset (CC245)
Informatie:

Over mythisch gesproken... Heb je ooit de zon zien ondergaan bij de Taj Mahal? Het paleis kleurt dieprood en is een oase van rust in het anders zo drukke India. Deze diepe, masala rode kleur komt ook veel terug in traditionele Indiase sari's voor bruiden. Maar eenmaal op je nagels, is het een klassieke, verfijnde kleur die helemaal klaar is voor de december feestjes.

Mijn mening:
Dit is echt een prachtige dieprode kleur. Het is een wat donkerdere rode kleur die prachtig is bij bijvoorbeeld een avondje uit. Ik vind het echt een hele mooie kleur! Zelfs bij dit kleurtje hoefde ik maar één laagje aan te brengen.

Taj Mahal Sunset (CC245) 9 ml: €10,15 te koop op de webshop van Trind

Trind heeft weer een prachtige collectie uitgebracht! Voor iedereen zit er sowieso wel een kleurtje bij die je mooi vindt. Het ligt er een beetje aan per kleurtje of je één of twee laagjes aan moet brengen. Ook blijven de lakjes best wel lang zitten. Bij mij bleven ze ongeveer 1,5 tot 2 weken zitten, daarna begon het aan de bovenkant van mijn nagel een beetje af te bladeren. Heel fijn is ook dat de lakjes mijn nagels ook verzorgen versterken! Ik vind het een hele mooie collectie!

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties